Oferta skierowana jest do przedsiębiorców, których usługi oparte są na pracy głosem (obsługa klienta, informacja, call center), bądź też dla firm korzystających z usług call center.
Celem Audytu Mowy jest sprawdzenie jakości usług Pracowników pod kątem mówienia.
Znaczenie naszego głosu, jego barwy, brzmienia, tempa mówienia, a przede wszystkim poziomu zrozumiałości mowy, są nie do przecenienia.
Badania naukowe pokazują wyraźnie, że głosem możemy skutecznie zadziałać na wybory konsumpcyjne Klientów (Behlau, Oliveira, 2009; Radwańska 2014; Sorokowski 2018; Weekly, Carroll, Korovin, Fleming, 2018)
Oczywiście na korzyść sprzedającego!
Audyt Mowy to sprawdzenie i ocena mowy pracowników pod kątem:
- Dykcji (prawidłowej realizacji głosek)
- Wyrazistości (selektywność, tempo mówienia)
- Barwy głosu
- Komunikatywności i reaktywności (czy przekazywane treści są zrozumiałe dla Klienta)
- Stylu mówienia
Oferta
W ofercie są trzy pakiety do wyboru: MINI, BASIC oraz PREMIUM.
Wycena jest przygotowana dla grupy DO 15 OSÓB. Czas trwania oraz koszt inwestycji ustalane są zawsze INDYWIDUALNIE z klientem.
Pakiet
MINI
- Rozmowa bezpośrednia (15 min.) z pracownikiem (Tajemniczy Klient, rozmowa jawna)
- Ocena „pierwszego wrażenia”
- Ocena całościowa
- Wnioski, określenie mocnych stron Pracownika
- Wskazanie konkretnych zaleceń do jego najsłabszych stron
Cena: 4600 zł
Jesteś zainteresowana/y?
Pakiet
BASIC
- Rozmowa bezpośrednia (15 min.) z Pracownikiem (Tajemniczy Klient, rozmowa jawna)
- Ocena „pierwszego wrażenia”
- Ocena całościowa
- Wnioski, określenie mocnych strony pracownika
- Wskazanie konkretnych zaleceń do jego najsłabszych stron
- Krótkie (50 min.) spotkanie z pracownikami wymagającymi wsparcia (techniki rozluźniające aparat mowy, ćwiczenia oddechowe oraz ćwiczenia wspomagające dykcję)
Cena: 5000 zł
Jesteś zainteresowana/y?
Pakiet
PREMIUM
- Rozmowa bezpośrednia (15 min.) z pracownikiem (Tajemniczy Klient, rozmowa jawna)
- Ocena „pierwszego wrażenia”
- Ocena całościowa
- Wnioski, określenie mocnych strony pracownika
- Wskazanie konkretnych zaleceń do jego najsłabszych stron
- Krótkie (60 min.) spotkanie ze wszystkimi Pracownikami (techniki rozluźniające aparat mowy, ćwiczenia oddechowe oraz ćwiczenia wspomagające dykcję)
- Cykl 2 cotygodniowych spotkań warsztatowych* (90 min. każde) z Pracownikami wymagającymi wsparcia (praca z głosem, techniki rozluźniające aparat mowy, wspomagające dykcję, praca z oddechem i tempem mówienia).
- *Praca z głosem jest PROCESEM. Żeby była skuteczna i dawała oczekiwane rezultaty, konieczne jest jej zaplanowanie i systematyczne działanie. Obydwa spotkania muszą odbyć się bezpośrednio po Audycie Mowy, w tygodniowym odstępie czasu.
Cena: 7400 zł
Jesteś zainteresowana/y?