Audyt mowy

Oferta skierowana jest do przedsiębiorców, których usługi oparte są na pracy głosem (obsługa klienta, informacja, call center), bądź też dla firm korzystających z usług call center.

Celem Audytu Mowy jest sprawdzenie jakości usług Pracowników pod kątem mówienia.

Znaczenie naszego głosu, jego barwy, brzmienia, tempa mówienia, a przede wszystkim poziomu zrozumiałości mowy, są nie do przecenienia.

Badania naukowe pokazują wyraźnie, że głosem możemy skutecznie zadziałać na wybory konsumpcyjne Klientów (Behlau, Oliveira, 2009; Radwańska 2014; Sorokowski 2018; Weekly, Carroll, Korovin, Fleming, 2018)

Oczywiście na korzyść sprzedającego!

Audyt Mowy to sprawdzenie i ocena mowy pracowników pod kątem:

Jasny i klarowny przekaz najważniejszych informacji o produkcie/usłudze jest kluczowy. W przypadku dominującego dziś na rynku typu Klienta wymagającego, niecierpliwego, dociekliwego oraz bardzo dbającego o swoje finanse, przedstawiając ofertę w sposób zwięzły i zrozumiały, skutecznie zmniejszamy ryzyko utraty Jego zainteresowania w razie: zbyt szybkiego tempa mówienia, niezrozumiałej mowy, czy też drażniącego brzmienia głosu. Warto więc zainwestować w zrozumiałą i wyrazistą obsługę Klienta.

Oferta

W ofercie są trzy pakiety do wyboru: MINI, BASIC oraz PREMIUM.

Wycena jest przygotowana dla grupy DO 15 OSÓB. Czas trwania oraz koszt inwestycji ustalane są zawsze INDYWIDUALNIE z klientem.

Pakiet

MINI

Cena: 4600 zł

Jesteś zainteresowana/y?

Pakiet

BASIC

Cena: 5000 zł

Jesteś zainteresowana/y?

Pakiet

PREMIUM

Cena: 7400 zł

Jesteś zainteresowana/y?